powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Μέσι: "Η μοναξιά μ΄ έκανε να κλαίω..."

Σε συνέντευξή του στην ισπανική εφημερίδα «El Pais» ο Λιονέλ Μέσι πέρασε στην αντεπίθεση εναντίον αυτών που αμφισβητούν την αγάπη του για την Αργεντινή και μίλησε για τα δύσκολα πρώτα χρόνια του στη Βαρκελώνη.«Ολοι αυτοί που λένε ότι δεν είμαι Αργεντίνος δεν ξέρουν τα συναισθήματά μου» τόνισε για να συνεχίσει: «Η ζωή μου γέμισε στη Βαρκελώνη, ζω στην Καταλονία αλλά σκέφτομαι ως Αργεντίνος. Ποιος μπορεί να έρθει και να μου πει πως θα αισθανθώ; Δεν με πειράζει να με αποκαλούν Καταλανό αλλά εκνευρίζομαι με αυτούς που λένε ότι δεν είναι Αργεντίνος».Μιλώντας για τα πρώτα χρόνια του στη Βαρκελώνη ήταν ιδιαίτερα συναισθηματικός: «Εκλαιγα μόνος μου για να μην βλέπει ο πατέρας μου. Εκλαιγα πάντα στο σπίτι για να μην το καταλαβαίνει κανείς άλλος. Ηταν δική μου απόφαση να έρθω στη Βαρκελώνη και ήθελα να την υποστηρίξω. Οι γονείς μου με ρώτησαν τι θέλω και απάντησα ότι θέλω να μείνω στη Βαρκελώνη. Ηξερα ότι αυτή ήταν η ευκαιρία μου να γίνω ποδοσφαιριστής. Αλλά έκλαιγα γιατί αισθανόμουν μόνος χωρίς τα αδέρφια και τη μητέρα μου»