powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

''Πουλάει'' η Φόρμουλα-1

Το γεγονός πως η F1 είναι ένα προϊόν που «πουλάει» είναι γνωστό σε όλους. Αλλωστε, αυτός είναι και ο λόγος που οι ιθύνοντες της FIA ακολουθούν μια «σνομπ» επικοινωνιακή πολιτική. Τα τελευταία χρόνια, βλέπουμε μεγάλη ανταπόκριση και από τους Ελληνες τηλεθεατές, ειδικά αυτούς που είναι από 15-44 ετών. Στο γκραν πρι της Μαλαισίας, η τηλεθέαση στα δοκιμαστικά του Σαββάτου έφθασε το 31,8%, ενώ στον αγώνα της Κυριακής το 48,4%. Και να φανταστεί κανείς ότι το τελευταίο νούμερο το έπιασε λίγο πριν από τη διακοπή του αγώνα. Πιθανότατα να περνούσε και το 50%!