powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Κακά: "Θα είναι κάτι μοναδικό..."

Η κλήρωση των ομίλων του Champions League έκρυβε μία ευχάριστη έκπληξη για τον Κακά, καθώς η νέα του ομάδα Ρεάλ Mαδρίτης θα τεθεί αντιμέτωπη με την πρώην του δηλαδή τη Μίλαν και ο Βραζιλιάνος άσος δεν έκρυψε την ικανοποίηση του για το γεγονός.
"Θα είναι κάτι μοναδικό. Η επιστροφή μου στο Μιλάνο θα είναι κάτι ιδιαίτερο για μένα, το γεγονός ότι θα τεθώ αντιμέτωπος με τους φίλους μου και ένα σύλλογο με τον οποίο είμαι πολύ δεμένος", δήλωσε ο Κακά στην ισπανική εφημερίδα "AS", ενώ προσέθεσε: "Περιμένω καλή υποδοχή γιατί οι σχέση μου με το κοινό του Σαν Σίρο είναι πολύ καλές. Σεβόμαστε τη Μίλαν αλλά και τις Μαρσέιγ, Ζυρίχη οι οποίες είναι πολύ αξιόλογες ομάδες".
"Θέλουμε να τα πάμε καλά, με τους συμπαίκτες μου είμαστε ενθουσιασμένοι και αφοσιωμένοι σε αυτό το στόχο. Ο τελικός διεξάγεται στην έδρα μας και θέλουμε να πάρουμε το τρόπαιο", τόνισε ο 27χρονος μεσοεπιθετικός.
Υπενθυμίζεται ότι ο Κακά έπαιξε μία εξαετία στο Μιλάνο (2003-2009), κατακτώντας μεταξύ άλλων το Champions League του 2007 στην Αθήνα, ενώ ήταν φιναλίστ του ίδιου θεσμού το 2005 όταν οι «ροσονέρι» ηττήθηκαν από τη Λίβερπουλ στον αλησμόνητο τελικό της Κωνσταντινούπολης.