powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Και τον Κακά και τον Κριστιάνο Ρονάλντο!

Την αποκάλυψη ότι πέρα από τον Κακά, η Ρεάλ Μαδρίτης θα προχωρήσει στο τέλος Ιουνίου και στην ολοκλήρωση της μεταγραφής του Κριστιάνο Ρονάλντο πληρώνοντας μία συγκεκριμένη ρήτρα που έχει μπει στο συμβόλαιό του από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (ακούγεται ότι αυτή είναι της τάξης των 75.000.000 λιρών) έκανε ο Φλορεντίνο Πέρεθ.
"Οι καλύτεροι παίκτες στον κόσμο, αυτοί που έχουν κερδίσει το βραβείο της FIFA για τον κορυφαίο παίκτη της χρονιάς είναι ο Κακά και ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Είναι οι παίκτες που οι οπαδοί της Ρεάλ απαιτούν", τόνισε χαρακτηριστικά ο νέος πρόεδρος της "βασίλισσας" σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της αγγλικής εφημερίδας "Sun", για να προσθέσει:"Έχουμε τη θέληση να ολοκληρώσουμε τη μεταγραφή του Κακά, δεν έχουμε άγχος και ελπίζω ότι σε μερικές ημέρες θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συμφωνία.Έχω πει ότι ο Ρονάλντο μας ενδιαφέρει. Θα πρέπει να λύσουμε αυτό το θέμα, όπως και τα άλλα των μεταγραφών, μέχρι το τέλος Ιουνίου.Στην Ισπανία υπάρχουν ρήτρες που επιτρέπουν την αγορά του παίκτη. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό παρακάμπτει τις διαπραγματεύσεις.Στην περίπτωση του Ρονάλντο έχουμε να κάνουμε με μία τέτοια ρήτρα, κάτι που σημαίνει πως αν ο παίκτης φέρει στην ομάδα τα χρήματα που απαιτούνται βάσει ρήτρας είναι ελεύθερος να φύγει.Αυτό είναι κάτι που μου έχουν πει, δεν το έχω δει εγώ με τα μάτια μου".