powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Δώνης: "Δεν προστάτευσα τον εαυτό μου"

Για διχασμό που υπήρχε στην ΑΕΚ επί των ημερών του, μίλησε ο νέος προπονητής του Ατρομήτου Γιώργος Δώνης:
"Το πιο σημαντικό είναι ότι από τα λάθη μου να μαθαίνω. Στην ΑΕΚ υπήρχε μια δύσκολη κατάσταση. Μια ομάδα για να προχωρήσει πρέπει να υπάρχει ενότητα. Στην ΑΕΚ υπήρχε διχασμός. Αυτό που μου προσάπτω είναι ότι πλήρωσα την υπερβολική εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και δεν προστάτευσα εμένα και τη φιλοσοφία μου. Πολλές φορές μπορείς να θέλεις παίκτες στην ομάδα και να απορρίπτονται. Ετσι έγινε και με εμένα.Ο Νικολαϊδης προσπαθούσε να τις περάσει στο Δ.Σ., αλλά αυτό τις απέρριπτε. Η ΑΕΚ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα. Ηταν πρόκληση για μένα. Από εκεί και πέρα, κοίταξα να ταιριάζει η φιλοσοφία μου με αυτή του προέδρου. Ταίριαζε, αλλά υπήρχε εσωτερική αντιπαλότητα. Ο πρόεδρος δεν ήταν τόσο ισχυρός. Υπήρχε και η κόντρα του Τύπου με τις επιλογές του και εγώ ήμουν μία απ’ αυτές.Επίσης, υπήρξε και πρόβλημα με τον προγραμματισμό. Ξεκίνησα με Δέλλα, Παπασταθόπουλο, Αρουαμπαρένα, Ράμος και στις αρχές Αυγούστου ήρθαν Μπασινάς, Πελετιέρι, Τζεμπούρ κλπ. Στεκόμαστε πολλές φορές στο τι θέλουμε να βγάλουμε προς τα έξω. Γιατί, ας πούμε, δεν στέκονται στις δηλώσεις του Ριβάλντο που είπε ότι η προετοιμασία του Δώνη είναι αντάξια της Μίλαν!Αν γύριζα τον χρόνο πίσω, θα προστάτευα τον εαυτό μου. Οπως έκανε ο Μπάγεβιτς, που είπε "άλλα θέλω και άλλα κάνουν". Μετά το αποτέλεσμα με τον Πανσερραϊκό με ενημέρωσαν ότι δεν θα είμαι στην τεχνική ηγεσία"