powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Κ.Αλεξανδρίδης: "Μου επιτέθηκαν οι του Super-3"

Έκκληση να σταματήσουν «οι ακρότητες που δεν οδηγούν πουθενά για χάρη του πολιτισμού και του αθλητισμού και πριν θρηνήσουμε θύματα» κάνει ο Κυριάκος Αλεξανδρίδης με γραπτή του δήλωση για την πρόσφατη επίθεση που δέχθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ και προπονητής του Βισαλτιακού Νιγρίτας εύχεται «να μην ζήσει κανείς άνθρωπος αυτό που έζησε με την οικογένειά του», ενώ «κατονομάζει» τους «οπαδούς» που του επιτέθηκαν. Αναλυτικά η γραπτή του δήλωση:
"Σε όλη μου την διαδρομή ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας αθλητής, προσπάθησα και πιστεύω ότι δεν έδωσα ποτέ δικαίωμα σε κανένα να με αισθανθεί και να με θεωρήσει εχθρό του. Άλλωστε ήμουν και είμαι της άποψης ότι ο αθλητισμός και ειδικότερα το ποδόσφαιρο, είχε και έχει την ιδιαιτερότητα, να είναι μια τεραστία οικογένεια όπου γνωρίζεις πολλούς ανθρώπους με τους οποίους μόνο φίλος γίνεσαι.
Όλα αυτά τα 35 χρόνια περίπου που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο πιστεύω ότι έχω καταφέρει και έκανα πολλούς φίλους, πέραν και ανεξάρτητα σωματειακών πεποιθήσεων τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως σημασία μπροστά στις ανθρώπινες σχέσεις. Όλοι μας κάπου πιστεύουμε, όμως στο πλαίσιο της λογικής και της υπευθυνότητας με τα ιδεώδη της ευγενής άμιλλας, του ανταγωνισμού και της διάκρισης.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά να με διακρίνουν σε όλη την αθλητική διαδρομή μου, νιώθω υπερήφανος που ανήκω στην αθλητική οικογένεια του Π.Α.Ο.Κ..Το γεγονός ότι μου επιτέθηκαν Συνδεσμίτες του SUPER 3 Βυζαντίου δεν μπορεί να κρυφτεί και να κουκουλωθεί. Είναι αδύνατον να πηγαίνω στο σπίτι μου, στην ίδια μου τη γειτονιά και ο ίδιος σύνδεσμος που ποτέ στο παρελθόν δεν μου είναι δημιουργήσει πρόβλημα, από την Δεύτερα και εντελώς ξαφνικά να με αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο.
Παρά το γεγονός ότι κάποιοι από αυτούς, φώναζαν να μας αφήσουν να περάσουμε για το σπίτι μας, αφού μας γνωρίζουν γιατί διαμένουν στην ίδια περιοχή, κάποιοι άλλοι Συνδεσμίτες άρχισαν να μας επιτίθενται με λοστούς και μπουκάλια και με μανία να σπανέ το αυτοκίνητο μου, να μας κυνηγούν και για αρκετά μέτρα να απειλούν τις ζωές μας.
Ποτέ μου δεν έχω δώσει δικαίωμα και δεν έχω προκαλέσει με την συμπεριφορά μου τόσο αυτούς όσο και κανένα άλλο σύνδεσμο και λυπάμαι για αυτή τη συμπεριφορά τους. Είναι καθήκον μου ως απλός πολίτης, να εξάρω και να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στην ελληνική Αστυνομία για την άμεση ανταπόκριση και το αίσθημα ασφάλειας που με έκαναν και ένιωσα με την έγκαιρη (εντός 5 λεπτών μετά τα γεγονότα) και δίχως άλλο σωτήρια παρέμβαση τους όταν τους κάλεσα. Είναι μικρό το ευχαριστώ αλλά πραγματικό πολύ μεγάλο όταν είναι αληθινό.
Αυτό που έζησα εύχομαι ποτέ να μην το ζήσει κανένας άνθρωπος. Ιδιαίτερα ένας γονέας που κατευθύνεται προς το σπίτι του και είναι μαζί με το παιδί του. Όσοι αντιλαμβάνονται τι εννοώ το αντιλαμβάνονται, θεωρώ ότι δεν χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Εκείνο που χρειάζεται είναι να πάψουν επιτέλους αυτοί οι γνωστοί άγνωστοι, που τελικά δεν είναι καθόλου άγνωστοι, να είναι στην ατιμωρησία.
Αυτά τα φαινόμενα βίας είναι ντροπή για την πόλη μας, για τον πολιτισμό μας, για την ιστορία μας. Θα τολμήσω να πω ότι είναι ντροπή και για τα ίδια τα σωματεία μας τα οποία έχουν τεραστία ιστορία και εμπνέουν σεβασμό σε όλη την αθλητική Ελλάδα. Μια ιστορία για την οποία είμαι σίγουρος ότι δεν την γνωρίζουν και δεν μπορούν να την τιμήσουν αυτοί οι ανεγκέφαλοι.
Κάνω έκκληση, ως απλός πολίτης αυτής της υπέροχης πόλης που ζούμε, επιτέλους να σταματήσουν αυτές οι ακρότητες που δεν οδηγούν πουθενά και δεν έχουν κανένα μα κανένα λογικό νόημα. Πρέπει να προλάβουν οι αρμόδιοι τα γεγονότα πριν να θρηνήσουμε κάποιο θύμα. Ο αθλητισμός είναι ιδέα που δεν μπορούν αυτοί οι ελάχιστοι να την αμαυρώνουν. Όσοι είναι υπεύθυνοι για τη βία πρέπει να συλληφθούν και να τιμωρηθούν.
Πρέπει να υποστούν τις κυρώσεις που προβλέπει το ελληνικό κράτος και η νομοθεσία ώστε να το σκεφτούν πολύ να το ξανακάνουν οι ίδιοι ή οι άλλοι.
Με τιμή
Κυριάκος Αλεξανδρίδης".