powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Σισέ: "Αφήστε τον Τεν Κάτε να δουλέψει"

Συνέντευξη του Τζιμπρίλ Σισέ φιλοξενεί η εφημερίδα "Πράσινη".
Διαβάστε αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Γάλλου ποδοσφαιριστή του ΠΑΟ:
-Για τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού: "Για να είμαι ειλικρινής οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού είναι ξεχωριστοί. Πραγματικά ξεχωριστοί. Σε κάθε παιχνίδι που παίζουμε στην έδρα μας η ατμόσφαιρα είναι εκπληκτική. Εκτός έδρας το ίδιο πράγμα. Και στη Μαρσέιγ υπήρχε κάτι παρόμοιο, όπως και στη Λίβερπουλ που είναι μια παγκοσμίου κλάσης ομάδα. Βασικά θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό σε αυτό το κομμάτι, αφού ακόμα και στη Σάντερλαντ οι φίλαθλοι μας ακολουθούσαν παντού. Είμαι τυχερός γιατί έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες που οι φίλαθλοι αγαπούν πάρα πολύ την ομάδα τους και την ακολουθούν παντού. Αλλά οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι πραγματικά ξεχωριστοί, μπορείς να νιώσεις πόσο αγαπάνε το ποδόσφαιρο. Ποτέ δεν είχα ζήσει τέτοια υποδοχή. Ξέρεις αυτή η εικόνα βρίσκεται ακόμα εδώ (σ.σ. δείχνει το κεφάλι του). Είναι ακόμα εδώ! Ακόμα και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου ενθουσιάστηκαν. Δεν είχαμε ζήσει κάτι παρόμοιο. Είναι κάτι που θα μείνει για την υπόλοιπη ζωή μου χαραγμένο στην μνήμη μου".
-Για το αν είναι ικανοποιημένος με την μέχρι τώρα απόδοσή του: "Οχι δεν είμαι ικανοποιημένος. Φυσικά και δεν είμαι. Όλα θα διορθωθούν. Έχουμε έξυπνους παίκτες. Χρειαζόμαστε λίγο χρόνο να μάθει καλά ο ένας τον άλλο. Αυτό θα γίνει δεδομένα. Κερδίζουμε τα παιχνίδια και το ποιος σκοράρει δεν παίζει ρόλο. Να αρπάζουμε τους τρεις βαθμούς στο τέλος των αγώνων, αυτό είναι το σημαντικό. Δεν ανησυχώ καθόλου".
-Για το πρωτάθλημα: "Για να είμαι ειλικρινής το θέλω πάρα πολύ. Ξέρω πως οι φίλαθλοι μας περιμένουν ανυπόμονα για τον τίτλο και θα ήθελα πάρα πολύ να φέρω το πρωτάθλημα ξανά στον Παναθηναϊκό. Ξέρουμε ότι αυτό θα είναι δύσκολο. Επειδή κάθε ομάδα θα θέλει να μας κερδίσει, ενώ και ο Ολυμπιακός δεν θα θέλει να το χάσει τόσο εύκολα. Αλλά θα παλέψουμε και θα προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε αυτό το πρωτάθλημα. H ζωή με έχει μάθει ότι εσύ είσαι αυτός που αποφασίζει για το μέλλον του. Έχουμε μεγάλη ποιότητα σαν ομάδα. Αν εμείς παίξουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας τότε ναι πιστεύω πως έχουμε την καλύτερη ομάδα και μπορούμε να το καταφέρουμε. Αλλά αυτό θα πρέπει να το αποδεικνύουμε σε κάθε αγώνα. Βέβαια αυτό είναι δύσκολο και χρειάζεται πολύ δουλειά. Γιατί αν και έχουμε 8 παιχνίδια ως τώρα μην ξεχνάτε ότι είμαστε μία νέα ομάδα και χρειάζεται χρόνος για να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον. Αλλά τη δεδομένη στιγμή γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οπότε φυσικά όλα εξαρτώνται από μας. Αν μείνουμε ενωμένοι τότε μπορούμε να είμαστε πρωταθλητές".
-Για το πως θα πανηγυρίσει αν σκοράρει στο Καραϊσκάκη: "(σ.σ. γελάει και το σκέφτεται) Ξέρεις το πρόβλημα στα ντέρμπι είναι ότι δεν πρέπει να έχεις μεγάλη πίεση. Γιατί αν το κάνεις έχεις χάσει το παιχνίδι. Εγώ για να είμαι ειλικρινής ήμουν πάντα τυχερός, αν μπορείς να το πεις τύχη και πάντα σκόραρα στα ντέρμπι. Με την Οσέρ εναντίον της Τρουά είχα σκοράρει. Με τη Λίβερπουλ εναντίον της Έβερτον είχα σκοράρει, με τη Σάντερλαντ εναντίον της Νιούκαστλ εντός και εκτός έδρας. Με τη Μαρσέιγ εναντίον της Παρί Σεν Ζερμέν έπαιξα σε δύο ντέρμπι και έβαλα γκολ και στα δύο ματς. Οπότε έχω αυτό το κάτι που χρειάζεται στα ντέρμπι. Αλλά δεν ξέρω. Ελπίζω να σκοράρω. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για τους φιλάθλους και θα μου άρεσε πολύ να βάλω γκολ εκεί. Αλλά δεν μπορώ να σας το πω από τώρα ως δεδομένο ότι θα το κάνω στις 29 Νοεμβρίου. Μακάρι, θα προσπαθήσω".
-Για τη δήλωση του Ντιόγκο ότι είναι καλύτερος από αυτόν: "Φυσικά, δεν θα έλεγε εμένα. Όχι, δεν θα πω κάτι. Είμαι πολύ έξυπνος για να πω κάτι. Θα δούμε στο τέλος. Δεν παίζω εναντίον του. Δεν είναι καν το θέμα τι κάνω εγώ. Είμαστε μια ομάδα. Θέλουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Δεν με νοιάζει. Αν σκοράρω πέντε γκολ και αυτός πετύχει 20 και είναι δεύτεροι και εμείς πρώτοι, τότε θα τον έχω κερδίσει. Οπότε κανένα πρόβλημα αν νομίζει ότι είναι καλύτερος από εμένα. Ξέρω τι έχω κάνει και τι τρόπαια έχω κερδίσει στην καριέρα μου".
-Για τον Τεν Κάτε: "Ο προπονητής είναι πολύ καλός. Εχει κοουτσάρει μεγάλες ομάδες και έχει πάρει Τσάμπιονς Λιγκ. Ξέρει τι πρέπει να κάνει. Αφήστε τον να δουλέψει. Θέλουμε να πάρουμε πίσω το πρωτάθλημα και για να το κάνουμε πρέπει να κερδίζουμε τα παιχνίδια. Αυτό κάνουμε".
-Για το ποιον φίλο και πρώην συμπαίκτη του προσπάθησε να φέρει στον Παναθηναϊκό: "Τον Μπουντεβάιν Ζέντεν. Προσπαθήσαμε να τον φέρουμε εδώ. Αλλά ήταν λίγο δύσκολο. Ίσως την επόμενη χρονιά. Ίσως".
-Για τον Νίνη: "Πραγματικά το συμπαθώ αυτό παιδί. Εξαιρετικός χαρακτήρας. Πολύ νέος, αλλά θέλει να μάθει και να βελτιωθεί. Γι' αυτό τον συμπαθώ τόσο πολύ".
-Για το κρούσμα ρατσισμού στο φιλικό με τον Ολυμπιακό Βόλου: "Κάποιοι δεν σκέφτονται νορμάλ. Κάποιοι είναι ηλίθιοι. Δεν λέω ότι όλοι στον Βόλο είναι ηλίθιοι, αλλά αυτά τα 15 άτομα είναι".
-Για τα ελληνικά του: "Εχω μάθει κάποιες λέξεις, αλλά καλύτερα να μην τις ακούσετε. Πιστέψτε με, δεν θέλετε να ξέρετε..."