powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Επεοσόδιο Τεν Κάτε με καμεραμάν

Eπεισόδιο με καμεραμάν ρουμάνικου τηλεοπτικού σταθμού είχε κατά την άφιξη της αποστολής του Παναθηναϊκού στο Βουκουρέστι ο Χενκ τεν Κάτε. Αργότερα, στη συνέντευξη Τύπου, ο Ρουμάνος εμφανίστηκε με κάσκα του μποξ,προφανώς για να πικάρει τον προπονητή του ΠΑΟ.
Ο Ολλανδός τεχνικός εκνευρίστηκε επειδή ο Ρουμάνος καμεραμάν τραβούσε συνεχώς πλάνα, κάτι που τον ενόχλησε σφόδρα. Μάλιστα, ο Τεν Κάτε ρώτησε τον εικονολήπτη "μου ζήτησες την άδεια για να με τραβάς" και ακολούθως απώθησε με το χέρι του την κάμερα.
Αμέσως, η είδηση έγινε πρώτο θέμα στα ρουμανικά ΜΜΕ με τους Ρουμάνους συναδέλφους να κάνουν λόγο για φόβο του Παναθηναϊκού για τον αγώνα με την Ντιναμό.
Με χαλαρή διάθεση αντιμετώπισε ο Χενκ Τεν Κάτε το περιστατικό που έγινε κατά την έξοδο της αποστολής του Παναθηναϊκού από την αίθουσα αφίξεων του αεροδρόμιου του Βουκουρεστίου.
Ο Ολλανδός δικαιολογήθηκε για την συμπεριφορά του, λέγοντας πως ήταν τυπικός με τους εκπροσώπους του ρουμάνικου Τύπου και απάντησε στις ερωτήσεις τους μέσα στο αεροδρόμιο, όμως δεν ήθελε να τραβήξουν πλάνα του την ώρα που καπνίζει, καθώς όπως είπε οι άνθρωποι του αθλητισμού αποτελούν πρότυπα για όλο τον υπόλοιπο κόσμο.
Σε σχετικό ερώτημα για το αν ήταν εκνευρισμένος και για το αν θα τολμούσε να πράξει κάτι αντίστοιχο σε μια χώρα όπως η Αγγλία, η Γαλλία ή η Ισπανία ο Ολλανδός προσπάθησε να βάλει τα πράγματα στην θέση τους. «Δεν ήμουν και δεν είμαι εκνευρισμένος. Προσπαθούσα να κάνω την δουλειά μου την οποία και την έκανα όσο ήμουν μέσα στο αεροδρόμιο. Από εκεί και πέρα έχω μια κακή συνήθεια να καπνίζω και βγήκα έξω.Είναι μια προσωπική στιγμή και θεωρώ πως δεν ήταν σωστό να με δείξουν οι κάμερες γιατί οι άνθρωποι του αθλητισμού αποτελούμε πρότυπα για τον κόσμο. Ζήτησα από τον καμεραμάν να αποχωρήσει αλλά αυτός επέμενε να με τραβάει», δικαιολογήθηκε ο τεχνικός του Παναθηναϊκού και στην συνέχεια αστειεύτηκε. «Όπως άλλωστε βλέπετε είμαι βαρέων βαρών και δεν τα βάζω με ελαφρών βαρών…».