powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Σ. Κόκκαλης:" Ο μόνος που προκαλεί είναι ο κ. Πατέρας"

Ο μόνος που προκαλεί αυτές τις μέρες είναι ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Nίκος Πατέρας, παρατήρησε μετά την κατάθεσή του στον εισαγγελέα Πειραιά ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Σωκράτης Κόκκαλης, υποστηρίζοντας ότι οι εκφράσεις που έγραψε μερίδα του αθλητικού Τύπου ουδέποτε ελέχθησαν από τον ίδιο στους παίκτες του Ολυμπιακού.
«Τέτοιου είδους εκφράσεις που έγραψαν οι εφημερίδες ουδέποτε ελέχθησαν από εμένα προς τους παίκτες. Είναι υποχρέωση μου και θα το κάνω και στο μέλλον όταν βλέπω ότι η ομάδα χρειάζεται την παρουσία μου για να αποδίδει καλύτερο ποδόσφαιρο και να ανεβαίνει η ψυχολογία της, να πηγαίνω και να έχω επαφή με τους παίκτες», τόνισε ο κ. Κόκκαλης εξερχόμενος από το δικαστικό μέγαρο Πειραιά και πρόσθεσε:«Είπα λοιπόν στον κ. εισαγγελέα ότι εκείνος που έχει προκαλέσει περισσότερο, ή μάλλον ο μόνος που έχει προκαλέσει, είναι ο κ. Πατέρας, που αναφέρεται συνέχεια κατά της ομάδα μας και ασχολείται με τον Ολυμπιακό. Από τη μεριά μου ποτέ δεν έχω μιλήσει για θέματα του Παναθηναϊκού και ούτε μ' απασχολεί να το κάνω».
«Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού στα 20 χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα, κατατέθηκε και μηνυτήρια αναφορά για δημοσιεύματα, τα οποία θεωρώ πως είναι υποβολιμαία», επεσήμανε ο πρόεδρος της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ. «Όλα τα άλλα», συνέχισε, «είναι φαντασιώσεις και μία στοχευμένη ενέργεια από πλευράς Παναθηναϊκού για να προκαλέσει τον κόσμο μας.. Εγώ καλώ τον κόσμο του Ολυμπιακού να μην “απαντήσει” στις προκλήσεις. Να σταθεί δίπλα στον Ολυμπιακό για να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό. Να έχει μία παρουσία όπως την έχει συνηθίσει», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.