powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

"Ο Κασναφέρης ευθύνεται για την κατρακύλα της Ξάνθης"

Ο ποδοσφαιριστής της 1860 Μονάχου, Χάρης Παππάς ( 26) έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στον Δημήτρη Δημουλά με τίτλο «Ο Κασναφέρης είναι ένα απόλυτο ξένο σώμα στην Ξάνθη» για το γερμανικό πρακτορείο DAFNA η οποία δημοσιεύτηκε χθες (βλ. www.dafna.gr).

Ιδού η συνέντευξη:

Κάντε μας, κύριε Παππά, έναν πρόχειρο απολογισμό μετά από έξι μήνες στην Γερμανία;

Χ. Παππάς: Αρχικά είχα πρόβλημα με την ένταση των προπονήσεων, γεγονός που μου κόστισε και τον παραγκωνισμό από τη βασική ενδεκάδα. Τον τελευταίο καιρό «εγκλιματίστηκα» όμως πλήρως σ’ αυτό το επίπεδο μ’ αποτέλεσμα να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου.

Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε κατά την άφιξη σας στο Μόναχο;

Χ. Παππάς: Δεν είχα κανένα πρόβλημα προσαρμογής καθώς εδώ ζουν πάρα πολλοί Έλληνες.

Έχετε αγωνιστεί σε δύο μεγάλες ομάδες, την ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό. Ποιες ήταν οι εμπειρίες σας από την εκεί παρουσία;

Χ. Παππάς: Από τον Ολυμπιακό δεν έχω απολύτως κανένα παράπονο, μου φέρθηκαν άψογα, κάτι που δεν ισχύει για την ΑΕΚ. Εκεί μου ζήτησαν να φύγω από την ομάδα μόλις μια μέρα πριν την έναρξη της προετοιμασίας. Παρ’ όλα αυτά με στενοχωρεί το γεγονός ότι η ΑΕΚ ταλανίζεται από προβλήματα και ελπίζω να βρει το δρόμο της και να επιστρέψει στις επιτυχίες.

Στο σημείο αυτό επιτρέψτε μας μια μικρή αναδρομή στον περασμένο Μάιο, όταν και λύθηκε ξαφνικά το συμβόλαιο σας στην Ξάνθη.

Χ. Παππάς: Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονική περίοδος για μένα, καθώς μου ζητήθηκε από τη διοίκηση της ομάδας να λύσω μετά από μόλις ένα χρόνο το τριετές συμβόλαιο μου. Πίσω από την ενέργεια αυτή κρύβεται ο απίθανος κ. Κασναφέρης (σ. σ. τεχνικός διευθυντής στην Ξάνθη από το 2008), χάρη στα έργα του οποίου η Ξάνθη κατρακύλησε στο βαθμολογικό πίνακα και θα βρισκόταν με το ένα πόδι στη Β΄ Εθνική, αν δεν ερχόταν ο κ. Ματζουράκης. Εγώ από το καλοκαίρι ακόμη είχα προειδοποιήσει τον κ. Πανόπουλο, τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα, ότι η έλευση ανθρώπων παντελώς ξένων προς την ομάδα, όπως ο κ. Κασναφέρης, ίσως αποδειχτεί μοιραία. Εγώ, πάντως, εκ των υστέρων οφείλω «ευγνωμοσύνη» στον αγαπητό κ. Κασναφέρη, καθώς μου έδωσε τη δυνατότητα ν’ αγωνιστώ σ’ ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και σε κατάμεστα γήπεδα.

Στις επιτυχίες επέστρεψε η Εθνική Ομάδα, η οποία προκρίθηκε στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου στα γήπεδα της Ν. Αφρικής. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη σας δηλώσατε πως το όνειρο σας είναι να αγωνιστείτε στο Μουντιάλ. Πόσο εφικτό μπορεί να είναι αυτό;

Χ. Παππάς: Εκ πρώτης όψεως φαντάζει όντως όνειρο, αλλά επειδή γνωρίζω ο τι ο κ. Rehhagel παρακολουθεί το γερμανικό πρωτάθλημα, πιστεύω ότι αν συνεχίσω να αγωνίζομαι και να έχω καλή απόδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί το όνειρο αυτό.

Εκλαμβάνετε την παρουσία σας εδώ ως μία παρένθεση στην καριέρα σας;

Χ. Παππάς: Κάθε άλλο. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος εδώ και ελπίζω να παραμείνω πολλά χρόνια εδώ, καθότι με γεμίζει απ’ όλες τις απόψεις.