powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Βασιληάς: "Ο Ρέμος μου το ζήτησε..."

Ανακοίνωση-απάντηση στην διοίκηση του Ηρακλή εξέδωσε ο επιχειρηματίας Λουκάς Βασιληάς, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά πως συζήτησε με τον Αντώνη Ρέμο για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών.Ο Έλληνας επιχειρηματίας αναφέρει μεταξύ άλλων πως αυτό που ζήτησε ήταν η αγορά του συνόλου των μετοχών της "κυανόλευκης" ΠΑΕ και πως δεν έχει ανάγκη προβολής.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Κατανοώ τη στάση του φίλου μου, Αντώνη Ρέμου, γιατί γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής του με τη διοίκηση της ΠΑΕ Ηρακλής. Δεν κατανοώ όμως την ταραχή του και την αιτία της σε βάρος μου απρόκλητης επίθεσής του.Οι φίλαθλοι του ΗΡΑΚΛΗ, προς τους οποίους ουσιαστικά απευθύνεται η από 22/05/2009 ανακοίνωση της ΠΑΕ, θα πρέπει να γνωρίζουν τι έχει συμβεί. Απλά και μόνο, λοιπόν, για την αποκατάσταση της αλήθειας, σημειώνω ότι οι συζητήσεις μου με τον Αντώνη Ρέμο και τους εκπροσώπους του δεν είχαν ως αντικείμενο τη “συμμετοχή μου στην προσπάθεια της Διοίκησης” του ΗΡΑΚΛΗ. Αφορούσαν στην αγορά του συνόλου των μετοχών του Αντώνη Ρέμου. Ο Αντώνης Ρέμος θα έπρεπε να γνωρίζει πως ούτε ανάγκη προβολής έχω, ούτε την προβολή μου επιδίωξα. Σε άλλους πρέπει να αναζητήσει παρόμοιες προθέσεις και όχι σ’ εμένα.Σε κάθε περίπτωση, ας αναζητήσει ο Αντώνης Ρέμος ποιος διέρρευσε το όνομά μου στις αθλητικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεών μας, παρά την επίμονή παράκλησή μου για το αντίθετο.
Όσο για την έλλειψη “συναισθηματικής μου σύνδεσης” με τον ΗΡΑΚΛΗ, ο Αντώνης Ρέμος θα πρέπει να απαντήσει στο ερώτημα: όταν μου πρότεινε να αγοράσω τις μετοχές του, δεν γνώριζε άραγε ότι δεν υπήρξα φίλαθλος του ΗΡΑΚΛΗ; Στον ΗΡΑΚΛΗ, του οποίου σέβομαι και εκτιμώ απεριόριστα την ιστορία, δεν αρμόζουν η παραπληροφόρηση και οι μεθοδεύσεις. Με οδηγούς την αλήθεια και την ευθύτητα, είμαι βέβαιος ότι ο ΗΡΑΚΛΗΣ θα φτάσει εκεί που ονειρεύονται οι αγνοί φίλαθλοί του".