powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Μετάνιωσε ο Κυργιάκος

Μετανιωμένος για την συμπεριφορά του στον τελικό του Κυπέλλου Hellas Online εμφανίστηκε ο Σωτήρης Κυργιάκος, υπογραμμίζοντας πως ξεπέρασε τα όρια όμως δεν θα ξαναπαρασυρθεί.Ο έμπειρος αμυντικός της Ένωσης που αποβλήθηκε μετά το γκολ του Σκόκο (3-2) και είχε φραστικό επεισόδιο μ' έναν οπαδο του Ολυμπιακού, ξεκαθάρισε πως η αντίδραση του δεν συνάδει με την αθλητική του παιδεία και πως προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις για να κατακτήσει η ομάδα του το τρόπαιο.
"Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω την ομάδα νου να κατακτήσουμε το κύπελο. Ένα τρόπαιο που θέλαμε πολύ για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας. Δυστυχώς, ο νέος τραυματισμός μου δεν μου επέτρεψε να παλέψω για αυτό μέχρι το τέλος.Δυστυχώς για μένα, η ένταση και η δραματική εξέλιξη του αγώνα μετά την αποχώρησή μου με επηρέασε ώστε να ξεπεράσω τα όρια που έχω ορίσει για τον εαυτό μου και που δε συνάδουν με την αθλητική μου παιδεία. Δεν θα επιτρέψω ποτέ ξανά στον εαυτό μου στο μέλλον να παρασυρθεί από τέτοιου είδους καταστάσεις", αναφέρει χαρακτηριστικά στην γραπτή του δήλωση στην προσωπική του ιστοσελίδα.